ACCIÓ Agència Catalana per la Competitivitat de Catalunya, ha escollit l’EAP Sardenya per presentar en el marc del Mobile World Congress 2026 els reptes d’innovació digital que el Centre està ideant per millorar la seva qualitat assistencial, la gestió i l’atenció als usuaris.
L’EAP participarà junt amb altres entitats en el Challenge del Mobile, sent l’única entitat proveïdora de serveis de salut triada.
El passat 13 de gener una audiència integrada per empreses generadores de solucions digitals de Catalunya i d’arreu d’Europa van escoltar les propostes llançades per les entitats escollides, i començaran a treballar-hi.
Durant el Mobile, s’organitzaran en format speed networking un seguit de sessions per fomentar el matching entre les idees proposades i les empreses proveïdores de tecnologia digital.

El Departament d’Empresa i Treball, en col·laboració amb el Servei Català de la Salut (CatSalut), impulsa una nova línia de treball per fomentar les competències digitals en l’àmbit de la salut. L’objectiu és reduir la bretxa digital i afavorir l’autonomia ciutadana en l’ús de serveis públics, especialment entre els col·lectius amb més dificultats per relacionar-se digitalment amb el sistema sanitari.
Hem conegut de primera mà la solució digital Mediktor, una eina digital de diagnòstic creada per una start up puntera a Catalunya i que ja està implantada a l’Hospital Arnau de Vilanova i en altres centres mèdics de salut.
L’EAP Sardenya participarà al

L’EAP Sardenya participa en els programes de la Comissió Europea a través dels Fons Next Generation, i vehicula el Ministeri de Transformació Digital del Govern d’Espanya per impulsar la plena digitalització d’entitats i empreses.



