El passat divendres 9 de maig, el Hub d’Innovació Social i Sanitària de Terrassa va visitar les instal·lacions de l’EAP Sardenya. La visita, guiada pel Dr. Jaume Sellarès, tenia com a objectiu conèixer de prop els serveis i unitats del centre. Hi van assistir Sió Heredia, directora executiva del HISS; Xènia Albà, cap d’Innovació i Projectes; i Marta Miralles, Gestora de Projectes. Els membres van estar acompanyats per l’Equip Motor del Projecte Xarxa Salut i Benestar a Casa (XSBC).
En acabar la visita al centre, es va dur a terme una reunió de seguiment per analitzar-ne l’estat actual del projecte i els seus objectius plantejats i es va fer una revisió del desenvolupament i la implementació de l’aplicació vinculada al projecte, informant de com han estat les primeres proves amb els professionals assistencials.
Aquesta trobada va reforçar la col·laboració entre ambdues entitats.


L’EAP Sardenya participarà al


L’Hble. consellera de Salut, Dra. Olga Pané, ha visitat el nostre centre per conèixer de prop l’equip de professionals i els projectes que estan en curs.
L’EAP Sardenya s’ha unit a l’ecosistema de salut digital Barcelona Health Hub, i és
L’EAP Sardenya participa en els programes de la Comissió Europea a través dels Fons Next Generation, i vehicula el Ministeri de Transformació Digital del Govern d’Espanya per impulsar la plena digitalització d’entitats i empreses.
La doctora Noemí Castiñeiro Fernández, especialista en Medicina Familiar i Comunitària al CAP Sardenya i vinculada també a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona, ha estat reconeguda recentment com a guanyadora de la Beca Mutual Mèdica 2024. Aquest guardó, premia la qualitat i el potencial transformador del seu projecte de recerca, enfocat a un problema de salut molt freqüent en l’àmbit de l’atenció primària: les infeccions recurrents del tracte urinari en dones.



